Bilinçli Tüketici Rehberi
Servis Noktaları
 
Elektronik Ürün Servisleri
 
Ev Ürünleri Servisleri
 
Montaj Talep Formu
Satış Noktaları
 
Zincir Mağazalar
 
E-Ticaret Siteleri
 
Perakende Noktaları
Yardım
SSS
 
MÜŞTERİ HİZMETLERİ / Bilinçli Tüketici Rehberi
   Bilinçli Tüketici Rehberi
Arama
ARA

Ürün alırken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle ürün özellikleri hakkında teknik bilgilere sahip olmanız gerekmektedir. Farklı markalar arasında seçim yaparken marka bilinirliği, garanti şartları, satış sonrası destek (müşteri destek hattı, servis yaygınlığı ve kalitesi, yedek parça durumu) ve fiyat konularında araştırma yaptıktan sonra, beklentilerinizi en çok karşılayan ürünü tercih etmelisiniz. Ayrıca, ürünlere ait tanıtıcı broşürlerde yazılı özellikler ile ürünün kendi özelliklerinin birebir uyuşması da son derece önemlidir.

Ürün satın alma esnasında neler yapmalıyım?
Öncelikle paket içeriğinin hasarsız/eksiksiz olup olmadığını kontrol edin. Ardından, satış noktasındaki bir yetkiliye garanti belgesini tarihli olarak kaşeletip imzalatarak onaylatın ve ürünüzü 2 yıl garanti altına alın.

Ürünümde oluşabilecek arızalarda ne yapmalıyım?
Bu durumda, bölgenizde bulunan en yakın servisimize başvurmanız gerekiyor. Scarlett Kurumsal sitemizden güncel servis bilgilerine ulaşabilirsiniz. Sevis noktasına, garanti belgesi ile birlikte bir nüsha da fotokopisini götürün; zira gideceğiniz servis yetkilisi sizden garanti fotokopisi isteyecektir. Arızalı ürünü kesinlikle kendi başınıza onarmaya çalışmayın. Unutmayın ki, yetkili servis personeli haricindeki kişilerce açılacak her ürün garanti dışı kalacaktır.

Servis noktasında nelere dikkat etmeliyim?
Servis noktasında “Scarlett Yetkili Servisi” olduğunu gösterir belgenin asılı olması gerekmektedir. Hizmet fişinin servis personeli tarafından eksiksiz ve hatasız olarak doldurulmasına dikkat edin ve fişin bir nüshasını alın.

Garanti belgemi bulamıyorum, ürünümün garantili olduğunu nasıl ispat edebilirim ve işlem yaptırabilirim?
Normal şartlar altında servise onaylı garanti belgesi ile birlikte başvurmanız gerekmektedir. Eğer ürünün garanti belgesini kaybetmişseniz, ya da satış noktasına onaylatmamışsanız; ürüne ait fiş ya da fatura ile başvurabilirsiniz. Yetkili servisimiz, fatura üzerindeki tarihe göre garanti belgenizi imzalayıp kaşeleyecektir.

Tamiri yapılan ürünümü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle, (eğer var ise) ürüne ait seri numarasını kontrol ederek gerçekten kendi ürününüz olup olmadığına emin olabilirsiniz. Ayrıca, hizmet fişini imzalamadan önce fiş üzerindeki tamirat bilgilerini de kontrol etmelisiniz.

Ürünüm ile ilgili yaşadığım problemlerde nereye başvurabilirim?
Scarlett Kurumsal sitesindeki müşteri hizmetleri bölümünde yer alan yardım formunu kullanabilirsiniz. Buraya yazacağınız her mesaj, titizlikle okunup en kısa sürede cevaplandırılacaktır. Cevabın tarafınıza ulaştırılabilmesi için, yardım formundaki iletişim bilgilerini hatasız olarak doldurmanız gerekmektedir. Sorularınızı ayrıca destek@scarlett.com.tr e-posta adresine de gönderebilirsiniz.

Ürün ile ilgili hangi arızalar garanti kapsamına girer?
Normal kullanım şartlarında, üretim hatası ya da ürünün kendi fiziksel eksiklikleri yüzünden oluşabilecek her türlü arıza garanti kapsamı dahilindedir. Geçerli bir garanti belgesine sahip tüm Scarlett ürünleri 2 yıl boyunca ücretsiz olarak onarılmaktadır. Kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalar için yetkili servislerimize başvurduğunuzda, ücret karşılığında onarımları gerçekleştirilecektir. “Garanti” kavramının “Kasko” ile karıştırılmaması, değerli tüketicilerimizle olan ilişkilerimizin düzenli bir şekilde yürütülmesi açısından son derece önemlidir.